Abstract |
Zulfikorov D. Sensorālas mārketinga tehnoloģijas un to ietekme uz patērētājiem mazumtirdzniecībā: Bakalaura darbs / D. Zulfiqorov, lekt. Vladimirs Šatrevičs - Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženier ekonomikas un vadības fakultāte, Ārzemju studentu katedra, bakalaura programma "Uzņēmējdarbība un vadība" 2017.
Bakalaura darbs ir rakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 56 lappuses (neskaitot pielikumu). Tas ietver ievadu, analītiskās un praktiskās daļas, secinājumus un bibliogrāfiju. Bibliogrāfija sastāv no 30 informācijas avotiem. Bakalaura darbs satur 23 grafikus, 8 tabulas un 1 pielikumu.
Analītiskā daļa ietver trīs nodaļas, kas paredzētas sensora mārketinga koncepcijas analīzei, tās būtībai, principiem un funkcijām pirmajā nodaļā; sekundārās nodaļas neirozokanās tehnoloģiju un tās komponentu metodes; piecas galvenās patērētāja sajūtas, kas ietekmē lēmumu pirkt produktu trešajā nodaļā.
Praktiskajā daļā ietilpst trīs nodaļas, kas ietver sensorālo mārketingu Uzbekistānas tirgū, faktorus, kas uz to ietekmē, un sensorālo mārketinga ieviešanu mēbeļu salonā "Impero di Mobili". Iegūtie rezultāti no socioloģiskajiem pētījumiem par konceptu un sensorālo marketingu attīstību Uzbekistānas tirgū var tieši būt izmantotie kā datu bāze tirgotājiem. Autors ir organizējis tiešsaistes kvantitātes un sensorālas mārketinga ieviešanas aprēķinu, pamatojoties uz iegūtajiem rezultātiem. Visi statistikas dati un kvantitātes, kas tika aprakstītas šajā bakalaura darbā, ir iekļauti.
Pētījumu periods 2014.-2017. |