Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Master
Title of the study programm Transportation Engineering
Title in original language “Auksto bituminēto maisījumu pielietošanas seguma virsmas atjaunošanai izpēte ”
Title in English “Research of Cold Bituminous Mixtures Use in Street Pavement Renovation"
Department 24100 Institute of Transport Infrastructure Engineering
Scientific advisor V.Haritonovs
Reviewer Dr.Sc.ing. M.Zaumanis
Abstract Maģistra darba tēma ir auksto bituminēto maisījumu pielietošanas izpēte seguma virsmas atjaunošanai. Maģistra darba mērķis ir apskatīt vairākas virsmas atjaunošanas tehnoloģijas, analizēt un salīdzināt tās. Izvērtēt to pielietošanas iespējas un izdevīgumu Latvijā. Lai sasniegtu savu izvirzīto mērķi galvenie uzdevumi, kas jāveic ir dažādu virsmas atjaunošanas metožu apskatīšana, salīdzināšana un analīze. Pēc metožu analīzes jāizvērtē, kura metode ir tehniski ekonomiskāka Latvijas apstākļiem un kādos gadījumos izmantojama. Maģistra darba analītiskajā daļā ir apskatītas divas virsmas apstrādes metodes, kur tiek izmantots aukstie bituminētie maisījumi un virsmas apstrāde Latvijā. Pēc visu virsmas apstrādes metožu apskatīšanas, tās tiek salīdzinātas un tiek aprēķināts izmantošanas izdevīgums. Iegūtie rezultāti tiek analizēti. Tika secināts, ka Latvijas apstākļiem virsmas apstrāde, izmantojot aukstos bituminētos maisījumus, ir iespējama un pat būtu izdevīga. Jo ceļa seguma izmantošanas laiks tiktu pagarināts līdz pat 10 gadiem un virsmas apstrādes darbu sezona būtu garāka, ne tikai vasaras mēnešos. Maģistra darbs sastāv no 93 lappuses. Darbā ievietoti 44 attēli, 25 tabulas, 3 formulas , 4 grafiki, darba veikšanas procesā izmantoti 42 literatūras avoti.
Keywords Maģistra darba tēma ir auksto bituminēto maisījumu pielietošanas izpēte seguma virsmas atjaunošanai.
Keywords in English The theme of Master’s thesis is the cold bituminous mixtures application research in surface reconstruction.
Language lv
Year 2017
Date and time of uploading 04.06.2017 11:56:28