Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language Klientu attiecību pārvaldības (CRM) sistēmu salīdzinoša analīze un konfigurēšana tiešā mārketinga uzņēmumu vajadzībām
Title in English Comparative Analysis of Customer Relationship Management (CRM) Systems by Configuring them to Direct Marketing Companies Needs
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Dr. sc. ing. Vitālijs Boļšakovs
Reviewer Mg. sc. ing. Olga Kotova
Abstract Dotais darbs veltīts tiešā mārketinga un klientu attiecību vadības sistēmu (Customer Relationship Management, CRM) izpētei, lai noteiktu, kura no CRM sistēmām ir piemērotākā un atbilst uzņēmuma Rosta Engineering prasībām. Uzņēmums nodarbojas ar tehniskā aprīkojuma pārdošanu, un nolēma ievest CRM, lai organizētu visu pārdošanas ciklu un palielinātu savus ienākumus, bet nav skaidrs, kuru sistēmu labāk izvelēties. Darbs sastāv no trim nodaļām un secinājumiem. Pirmā nodaļa ir teorētiska, kurā tiek aprakstīts tiešais mārketings un tā veidi, kā arī uzņēmumu, kas nodarbojas ar tiešo mārketingu, vajadzības un to darbības optimizācijas iespējas ar CRM sistēmas palīdzību. Pirmajā nodaļā arī tiek dots uzņēmuma Rosta Engineering apraksts, ar prasībām CRM sistēmai. Otrā nodaļa sākas ar CRM sistēmas būtības raksturojumu. Turpinot otro nodaļu, autors izpēta piecu konkrētu CRM sistēmu (Salesforce, bpm’online, Scoro, MS Dynamics, Siebel CRM) funkcionalitāti un interfeisus un veic šo sistēmu salīdzinošo analīzi. Trešajā nodaļā autors praktiski izpēta izvelētās sistēmās interfeisu, aprakstot CRM sistēmas sadaļas, to izvietojumu un funkcionālās iespējas, kā arī veic dažādus iestatījumus, atbilstoši uzņēmuma Rosta Engineering prasībām. Darba apjoms – 62. lpp., 9 tabulas, 20 attēli un 0 pielikumi.
Keywords Klientu attiecību vadības sistēma (CRM)
Keywords in English customer relationship management (CRM)
Language lv
Year 2017
Date and time of uploading 29.05.2017 13:08:47