Abstract |
Dotais darbs veltīts tiešā mārketinga un klientu attiecību vadības sistēmu (Customer Relationship Management, CRM) izpētei, lai noteiktu, kura no CRM sistēmām ir piemērotākā un atbilst uzņēmuma Rosta Engineering prasībām. Uzņēmums nodarbojas ar tehniskā aprīkojuma pārdošanu, un nolēma ievest CRM, lai organizētu visu pārdošanas ciklu un palielinātu savus ienākumus, bet nav skaidrs, kuru sistēmu labāk izvelēties.
Darbs sastāv no trim nodaļām un secinājumiem. Pirmā nodaļa ir teorētiska, kurā tiek aprakstīts tiešais mārketings un tā veidi, kā arī uzņēmumu, kas nodarbojas ar tiešo mārketingu, vajadzības un to darbības optimizācijas iespējas ar CRM sistēmas palīdzību. Pirmajā nodaļā arī tiek dots uzņēmuma Rosta Engineering apraksts, ar prasībām CRM sistēmai. Otrā nodaļa sākas ar CRM sistēmas būtības raksturojumu. Turpinot otro nodaļu, autors izpēta piecu konkrētu CRM sistēmu (Salesforce, bpm’online, Scoro, MS Dynamics, Siebel CRM) funkcionalitāti un interfeisus un veic šo sistēmu salīdzinošo analīzi. Trešajā nodaļā autors praktiski izpēta izvelētās sistēmās interfeisu, aprakstot CRM sistēmas sadaļas, to izvietojumu un funkcionālās iespējas, kā arī veic dažādus iestatījumus, atbilstoši uzņēmuma Rosta Engineering prasībām.
Darba apjoms – 62. lpp., 9 tabulas, 20 attēli un 0 pielikumi. |