Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Transportation Engineering |
Title in original language |
„ Auto sporta trašu parametru analīze un novērtējums” („Auto sporta kompleksa “Ābele” projekts”) |
Title in English |
„Analysis and Assessment of Motorsport Tracks Parameters” („Project of Motorsport Complex “Abele””) |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
J.R.Naudžuns |
Reviewer |
M.Ziemelis, AS "Latvenergo" |
Abstract |
Bakalaura darba tēma ir „Auto sporta trašu parametru analīze un novērtējums”. Šī darba mērķis ir analizēt un novērtēt auto sporta trašu parametrus. Šajā darbā ir veikts ieskats auto trašu izbūves pamatprincipos, kurus nosaka FIA “Internacionālā automašīnu federācija” un izpētīti autosportistu braukšanas principi auto sporta trasēs. Teorētiskajā daļā ir iztulkoti un aprakstīti galvenie FIA auto sporta trases izbūves principi, kuri attiecas uz ceļa segas izbūvi un drošības noteikumiem, trases nepieciešamajām sastāvdaļām, ņemot vērā autosportista braukšanas principus, kā arī pasākumi trašu pieņemšanu ekspluatācijā. Veicot šo sastāvdaļu izpēti, tiek iegūtas zināšanas ar kuru palīdzību ir iespējams uzprojektēt auto sporta trasi Latvijas reģionā.
Inženierprojekts „Auto sporta kompleksa “Ābele” projekts” izstrādāts saskaņā ar FIA pielikumu O Internacionālā sporta koda “Pasākumi automatizēto sporta trašu atpazīšanai” un spēkā ar esošajiem Latvijas valsts standartiem. Projektētā auto sporta trase atrašanās vieta ir Ropažu novadā un tās garums ir 4km un 50m.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā. Tas satur paskaidrojuma rakstu uz 120 lapām, no kurām 77 lapas ir inženierprojekts un to skaitā 11 lapas ir rasējumi. Darbā iekļautas 17 tabulas un 51 attēls. Darbā izmantoti 43 literatūras avoti, kuru skaitā ir arī attēli. |
Keywords |
Autotrase, bakalaura darbs, latvija, inženierdarbs |
Keywords in English |
Racetrack, bachelors thesis, latvia, engineering work |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
25.05.2017 13:16:45 |