| Abstract |
Autors savā darbā pēta Eiropas īsjūras pārvadājumu tirgus attīstību, nākotnes tirgus perspektīvas, globālo procesu un jauno likumdošanas korekciju ietekmi uz nozari un Containerships Grupu kā tādu. Autors savā pētijumā paralēli novērtē Containerships Grupas esošo tirgus pozīciju, uzņēmuma stipros un vājos punktus, tā piedāvātā produkta pievienoto vērtību, salīdzina to ar galvenajiem konkurentiem un norāda uz simptomiem, kas uzņēmumu grupu šobrīd ir ietekmējuši negatīvi, tādējādi veidojot negatīvus peļņas rādītājus pēdējos trīs gadus.
Autors savā darbā piedāvā trīs alternatīvus attīstības scenārijus esošajai uzņēmuma stratēģijai, lai uzņēmums atgrieztos pie pozitīvas peļņas bilances jau 2017. Gadā. Trīs scenāriji sevī iekļauj iespējamu uzņēmumu pārpirkšanu vai iekļaušanos kādas lielākas grupas sastāvā, apvienošanos ar saviem galvenajiem konkurentiem un ienākšanu kādā no trim perspektīvajiem tirgiem – Zviedriju, Norvēģiju vai Poliju.
Darbā ir izmantoti zinātniskās literatūras avoti, nozares speciālistu viedokļi, valstu ekonomiskie gada pārskati, ekonomistu prognozes, auditoru un konsultantu kompāniju ekonomisko attīstības procesu analīzes.
Darbā ir iekļautas 6 tabulas, 16 vizuālie materiāli un 1 pielikums
Darbs ir rakstīts angļu valodā |