Abstract |
Bakalaura darba tēma ir “ Jauktā mācību metode vispārējās izglītības nozarē Latvijā.”
Bakalaura darba pētījums tiek veikts sadarbībā ar izglītības un kompetences centru
“Lielvārds”.
Zināšanas, ar kurām skolotāji absolvēja universitāti, līdz ar jaunu tehnoloģiju ienākšanu mūsu
ikdienas dzīvē, vairs nav pietiekamas, lai varētu efektīvi un mūsdienīgi vadīt mācību procesu,
līdz ar to ir nepieciešmas dažādas papildus apmācības. Skolu nolikumā ir atrunāts, ka
skolotājiem ir nepieciešams apmeklēt vismaz 36 stundu garas apmācības 3 gadu laikā, kas ir
manāmi mazāk kā citās OECD valstīs, kā ,piemēram, mūsu ziemeļu kaimiņvalstī Igaunijā šādas
apmācībām ir jābūt vismaz 160 stundu garumā 5 gadu laikā. Atbilstoši tam, darba mērķis ir
noskaidro kāda ir skolotāju attiekme pret jaukot mācību metodi, tehnoloģijām mācību procesā
kopumā, vai skolotāji vēlētos apmeklēt papildus formālās apmācības, kā arī kā skolotāji vērtē
uzņēmuma “Lielvārds” sniegtās apmācības.
Darbs sastāv no ievada, literatūras analīzes, metodoloģijas, pētījuma empīriskajiem
rezultātiem, secinājumiem un rekomendācijām. Darbā izmantota kvantitatīvā pētījuma metode,
kas sastāv no 2 dažādām aptaujām.
Bakalaura darbs satur 46 lapas, 35 bibliogrāfiskos nosaukumus, 19 ilustrācijas, 3 pielikumu.
Bakalaura darba valoda ir angļu valoda. |