Abstract |
Maģistra darbs darba mērķis " Plaisas ietekmes efekts uz gaisakuģa tehniskā stāvokļa kontroles sistēmu pamatotu uz elektromehānisko impedenci" bija izstrādāt struktūrfondu veselības uzraudzības sistēmu, ko var izmantot, lai uzraudzītu gaisa kuģu struktūras un uzraudzītu kreka izaugsmi.
Maģistra darbam ir 6 nodaļas, kas ietver sevī teorētiskās un praktiskās daļas.
Teorētiskajā daļā tika analizēti un pētīti dažādi pieejamie resursi lidaparātu, dažādu NSP metodes, principi un koncepcijas strukturālo veselības uzraudzību, pjezoelektriskais efekts, vadīties viļņiem un elektromehānisku pretestība.
Maģistra darba praktiskajā daļā bija izdarīts šādas:
• Eksperimentālā izpēte: Izpēte par noguruma plaisu ietekme uz EMI
• Testa datu apstrāde t, rezultātu analīze un tās piemērošanu attiecībā uz SHM sistēmas projektēšanu
• Gaisa kuģa fizelāžas daļas projektēšana
• Fizelāžas paneļa konstrukcijas un stiprības sīkāka analīze, tās atlikušās izturības novērtēšana, noguruma plaisas pieaugumu prognozēšana fizelāžas apšūvumā pie iekšējā spiediena ciklisku slogošanu, GEA simulāciju bojāto paneli.
• Impedances balstītas monitoringa sistēmas arhitektūra
Gala daļā sastāv no secinājumiem un ieteikumiem.
Lai veiktu darbu pieejamu literatūru, materiālus, lekciju piezīmes un Internetā publicētā informācija tiek izmantota.
Attiecībā uz analīzes, projektēšanas un aprēķinu programmatūru, piemēram CypherGraph, Autodesk Inventor, Microsoft Excel tika izmantoti. Darba rezultātiem ir praktiska vērtība, ko var izmantot augstskolu mācību procesā.
Darbam ir par 90 lapas, 5 tabulas, 47 bildes, 48 formulas un 14 grafiki. |