Abstract |
Maģistra darba tēma ir SIA “Brazīlija” attīstības stratēģija. Darba uzdevums ir, veicot padziļinātu nozares un uzņēmuma vides izpēti, izveidot uzņēmumam piemērotu ilgtermiņa stratēģiju, kas ļautu tam viksmīgi attīstīties vēlamājā virzienā.
Uzņēmums darbojas Sporta izklaides industijā kopā 2009 gada, kad tika atvērtas tā telpas un apmeklētājiem tika piedāvāta iespēja spēlet pludmales volejbolu iekštelpās visa gada garumā. Kopš tā laika uzņēmums ir krietni papildinājis savu sniegto pakalpojumu klāstu.
Pirmkārt tiek veikta ārējās vides analīze uz uzņēmuma darbību. Tiek apskatīta politisko, sociālo un ekonomisko faktoru ietekme gan uz pašu uzņēmuma, gan uz tā klientūru un mērķauditoriju. Tāpat tiek noteikti uzņēmuma nopietnākie konkurenti un veikta viņu darbības analīze, kā arī salīdzināti piedāvāto pakalpojumu klāsti un izcenojumi. Otrkārt tiek veikta paša uzņēmuma iekšējā analīze, kuras laikā tiek noteikti tā darbības principi un priekšrocībās, kā tūkumi. Tiek definēta problēma kuras risināšanai tiek piedāvātas vairākas alternatīvas.
Darba tālākā daļa tiek vērsta uz alternatīvu izpēti un tiek izvēlēta labākā stratēģija, kurai tad tiek izstradāts īstenošanas plāns un darbības soļi. Darbs tiek noslēgts ar galveno scinājumu apkopošanu.
Maģistra darbs sastāv no 10 nodaļām, 8 grafikiem un 13 tabulām. Nozares un uzņēmuma analīzei tiek izmantoti tādi resursi kā grāmatas, specializētie nozares un pētnieciskie izdevumi, Latvijā un ārzemēs veikti pētījumi, Uzņēmuma iekšējie dati un finanšu rādītāji. Padziļinātai uzņēmuma darības izpratnei tika veiktas vairākas intervijas ar dažāda līmeņa SIA „Brazīlija” darbiniekiem. Maģistra darbs ir angļu valodā. |