Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Transportation Engineering |
Title in original language |
„NP 15,5 lietošanas iespēju analīze Latvijā” („Autoceļa P65 Stropi-Krauja posma pārbūve”) |
Title in English |
„Analysis of NP15,5 Application Opportunities in Latvia” („Reconstruction of Road P65 Stropi-Krauja Section”) |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
J.Smirnovs |
Reviewer |
O.Koemecs, SIA "Vertex projekti" |
Abstract |
Bakalaura darba nosaukums ir "NP15.5 lietošanas iespēju analīze Latvijā". Darbas sastāv no trīs daļām.
Pirmajā bakalaura darba daļā ir veikta ārvalstu pieredzes izpēte un apkopojums, saistītbā ar pamīšus izvietotām apsteigšanas joslām, jeb 2+1 joslu sistēmas ceļiem. Tiek analīzēta un apkopota informācijas par šādu ceļu tehniskajiem parametriem ārvalstīs.
Otrajā bakalaura daļā tiek vērtēta Latvijas valsts pieredze saistībā ar NP15.5 izmantošanu uz valsts ceļiem līdz šim, kā arī tiek apskatīts ceļu negadijumu statistika uz Latvijas Valsts ceļiem, un salīdzināta ar situāciju Eiropā.
Trešajā bakalaura daļā tiek analīzēta normālprofīlu pārveides iespējas, kā arī piedāvāti alteratīvi risinājumi krustojumu izveidei izmantojot Lielbritānijas standartu. Šajā daļā tiek arī apskatīts un pētīts valsts galvenā autoceļa A7, posmā no Baldones pagrieziena līdz Iecavai, pārveides iespējas, izveidojot 2+1 joslu sistēmu.
Inženierprojekta nosaukums ir "autoceļa P65 Stropi-Krauja pārbūve". Tajā tiek izstrādāts autoceļa P65 pārbūves projekts posmā no Alejas ielas līdz krustojumas ar valsts galveno autoceļu A6. Autoceļš P65 atrodas Naujenes pagastā, Daugavpils novadā. Autoceļu P65 izmanto tranzīta un vietējai satiksmei abos virzienos starp Daugavpili un Krāslavu. Pārbūvējamā posma kopgarums ir 1425.65m. Projektētais ātrums ir 50/90km/h. Ceļa normālprofils pieņemts NP10.5, atbilstoši prognozētajai intensitātei. Autoceļa P65 un autoceļa A6 krustojumā paredzēts rotācijas aplis. Projektā ietverta segas aplēse, kopējie darbu apjomi un specifikācijas, kā arī sadaļas par darba aizsardzības un ugunsdrošības noteikumiem.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) kopējais apjoms ir 154 lappuses, iekļaujot rasējumu lapas. Bakalaura darbs satur vairākas tabulas un attēlus, lai padarītu iekļauto informāciju pārskatāmāku un saprotamāku. Darbs ir rakstīts datorsalikumā, latviešu valodā, tas sastāv no 8 tabulām, 48 attēliem un 13 rasējuma. |
Keywords |
NP15.5 2+1 maiņjoslas |
Keywords in English |
NP15.5 2+1 road type systems |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
12.01.2017 21:39:02 |