Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Railway Transport |
Title in original language |
Elektriskās un dīzeļvilces salīdzinājums kravu pārvadājumiem iecirknī Rēzekne-Krustpils |
Title in English |
Comparison of electric and diesel traction for freight services on section Rēzekne-Krustpils |
Department |
|
Scientific advisor |
Jānis Eiduks |
Reviewer |
SIA “L - Ekspresis” Tehnoloģiskās daļas galvenais tehnologs Aleksandrs Boiko |
Abstract |
Darba mērķis: Elektriskās un dīzeļvilces salīdzinājums kravu pārvadājumiem.
Darba uzdevumi:
• Uzbūvēt un izlīdzināt sliežu ceļa profilu un plānu;
• Veikt ceļa profila analīzi un izvēlēties aprēķina pacēlumu un lielāko slīpumu;
• Noteikt sastāva masu pēc izvēlēta aprēķina pacēluma ar vienmērīgo ātrumu;
• Pārbaudīt sastāva masu uz pacēluma pārvarēšanu, kas ir lielāks par aprēķina pacēlumu, ņemot vērā uzkrāto kinētisko enerģiju uz slīpumiem iepriekšējos ceļa posmos;
• Pārbaudīt sastāva masu vilcienam iekustoties no vietas sadales punktos uz lielāka pacēluma;
• Noteikt sastāva garumu un salīdzināt to ar pieņemšanas-nosūtīšanas ceļa garumu;
• Noteikt īpatnējos līdzsvarojošos spēkus vilces, tukšgaitas, dienesta bremzēšanas un pēkšņas bremzēšanas režīmiem;
• Noteikt maksimāli pieļaujamo kustības ātrumu vilcienam, kustoties pa visslīpāko ceļa posmu;
• Uzkonstruēt attiecīgi ātruma un laika gaitas V =f(S) un t=f(S )raksturlīknes;
• Noteikt tehnisko ātrumu un vilciena gaitas laiku grafiskā veidā un ar vienmērīgo ātrumu metodes palīdzību;
Darbs sastāv no 2 daļām.
Aprēķinu rezultātā tika iegūti dati pēc kuriem varam veikt salīdzinājumu un uzzināt kurai vilcei ir vairāk prioritāšu.
Darbs kopumā izklāstīts 75 lappusēs, tajā iekļautas 10 tabulas un 2 attēli.
Darbā izmantoti 20 literatūras avoti un pievienoti 6 pielikumi. |
Keywords |
Elektriskās un dīzeļvilces salīdzinājums kravu pārvadājumiem |
Keywords in English |
compare electric and diesel thrust from the point of view of freight transport |
Language |
lv |
Year |
2017 |
Date and time of uploading |
11.01.2017 15:50:50 |