Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Transportation Engineering
Title in original language "Stingās un nestingās ceļa segas salīdzinājums autoceļa P5 pārbūvē" ("Tilts pār Raunas upi")
Title in English "Comparison of Rigid and Flexible Pavements for Reconstruction of Road P5" ("Bridge over the River Rauna")
Department 24100 Institute of Transport Infrastructure Engineering
Scientific advisor V.Haritonovs
Reviewer I.Paeglīte
Abstract Bakalaura darba tēma ir „Stingās un nestingās ceļa segas salīdzinājums autoceļā P5 pārbūvē”. Inženierprojekta tēma ir „ Tilts pār Raunas upi”. Bakalaura darba pētījuma mērķis ir izpētīt un veikt stingās ceļu segas ekonomiskā aspekta salīdzinājumu - invertējumu, attiecībā pret nestingās ceļa segas izbūvi, reāla būvprojekta - “VALSTS REĢIONĀLĀ AUTOCEĻA P5 ULBROKA – OGRE KM 0,36 – 1,90 PĀRBŪVE”, ietvaros. Darba ietvaros, uzprojektēta stingā ceļa sega, ir projektēta atbilstoši SIA “Projekts EAE” izstrādātā būvprojekta uzrādītajai satiksmes intensitātei un ģeotehniskajiem parametriem, kas būtu noturīga un kalpot spējīga arī Latvijas klimatiskajos laikapstākļos. Projektētā stingā ceļa sega, tiek salīdzināta ar būvprojektā uzrādīto nestingo ceļa segu, attiecībā, pret ieguldījumiem, kas būtu nepieciešami, lai izbūvētu attiecīgo ceļa segu un ieguldījumiem, kas varētu rasties konkrētās segas kalpošanas laikā un pēc tam. Lai salīdzinājums būtu objektīvs un varētu veikt ekonomiski pamatotus secinājumus par ekonomiski izdevīgāko segas tipu, šī objekta izbūvei, vidējie izcenojumi uz vienu vienību, tiek pieņemti, atbilstoši Latvijas Valsts ceļu mājaslapā pieejamajai informācijai (nestingās ceļa segas gadījumā, daļēji arī stingajai ceļa segai) vai SIA “CEMEX” un SIA “UNION ASPHALTTECHNIK” sniegtajiem izcenojumiem (stingas ceļa segas gadījumā). Inženierprojekta daļā izstrādāti trīs tilta varianti, rekonstrukcijas projektam pār Raunas upi Raunā. Par gala variantu paredzēts izbūvēt tiltu kā vienkārši balstītu monolītu dzelzsbetonā plātnes laiduma konstrukciju, kas balstās uz urbto pāļu pamatu konstrukcijas. Laiduma garums projektējamajam tiltam ir 12 m. Tilta platums pielāgots pienākošā ceļā brauktuves platumam pēc normoālprofila N9,5. Tiltam pār Raunas upi visu konstrukciju projektēšanas aprēķini tiek veikti, izmantojot Rīgas Tehniskās universitātes izdotos mācībmateriālus, nepieciešamos LVS, EN standartus un normatīvus, tiltu specifikācijas un citus palīgmateriālus, norādījumus. Bakalaura darbs ar inženierprojektu kopējais apjoms ir 139 lapaspuses, kuru skaitā ir 22 tabulas, 24 attēli un 13 rasējumi. Darbā izmantoti 9 literatūras avoti.
Keywords stingā un nestingā ceļa sega
Keywords in English rigid and flexible pavement
Language lv
Year 2016
Date and time of uploading 11.01.2017 14:32:17