Abstract |
Valisoy M. Mārketina pasākumu ietekme uz uzņēmuma konkurētspēju: Bakalaura darbs / M.Valisoy, prof. Vladimirs Shatrevics -Rīga: Rīgas Tehniskā universitāte, Inženierekonomikas un vadības fakultāte, fakultāte, ārzemju studentu departaments, bakalaura programmas "Uzņēmējdarbība un vadība" 2016. gads.
Bakalaura darbs ir uzrakstīts angļu valodā. Bakalaura darba apjoms ir 53 lappuses (izņemot pielikumus). Tajā ietilpst ievads, analītiskā un praktiskās daļa, secinājumi, bibliogrāfijas saraksts un pielikumi. Bibliogrāfisko sarakstu veido 47 informācijas avoti.
Analītiskajā daļā, apspriež analītiskās jautājumi, mārketinga, mārketinga stratēģijas, tirgus segmentācija un konkurences priekšrocības.
Attiecībā uz praktisko daļu, Formula One pilsētu trases panākums analizēts attiecībā uz savām mārketinga stratēģijām / darbībām, kuras var veikt ar konkrētu Formula viens partneris.
Tālāk, mārketinga mērķi un pozicionēšanas dažādos veidos (notikums pozicionēšanas, ieinteresēto pušu pozicionēšanas) tiek sīki. Mārketinga segmentāciju, cenu un tirdzniecības vietās prasības attiecas arī uz diskusiju šajā darbā, jo tie rada būtisku paātrinājumu no mārketinga stratēģiju / aktivitātēm.
Visbeidzot, komunikācijas metodes un novērtējums Formula viens partneris darbību, kā rezultātā mārketinga aktivitātēm tiek dota.
Bakalaura darbs satur 9 attēlus, 1 tabula. |