Abstract |
ANOTĀCIJA
Bakalaura darba mērķis uzprojektēt uzņēmumu, kas ražos izstrādājumus mazās sērijās. Bakalaura darba tēma ir mežģīnes sieviešu tērpos.
Darba ietvaros ir 9 nodaļas.
Veikts piedāvātas kolekcijas idejas apraksts. Lai īstenotu ideju, tika veikta aptauja un apkopoti dati par tirgus pētījumu. Uzzināts par respondentu rīcībienākumiem, produkta uztveri, cenas iespējām un viedokli par reklāmu.
Kompozīcijas nodaļa dod priekšstatu par kolekcijas tēmu, modes tendenču izpēti, iedvesmas avota izvēli, idejas vizualizāciju skiču projektā, idejas realizāciju materiālā, kolekcijas un katra tērpa aprakstu.
Materiālu izvēles nodaļā ir apkopota informācija par kolekcijas materiāliem un audumu paraugu testēšanas procedūru rezultātiem.
Konstruktīvās projektēšanas nodaļā ir uzkonstruētas saimes modeļkonstrukcijas, aprakstīta konstruēšanas metodika, veikta lielumošana un lekālu izvietojums.
Tehnoloģisko procesu projektēšanas nodaļas ietvaros ir noteikts viena izstrādājuma izgatavošanas normēšanas laiks.
Darbnīcas projektēšanas nodaļā ir aprēķināta nepieciešamā uzņēmuma platība, atrasta telpa Rīgas centrā un veikts uzņēmuma projektēšanas plānojums.
Ražošanas plānošanas nodaļas ietvaros tika aprēķināts un prognozēts ražošanas process, kuru mērķis ir panākt jaunā produkta darbību saskaņā ar tirgus nosacījumiem. Lai to īstenotu, veikts stratēģisks plāns, kas atspoguļo uzņēmuma attīstības perspektīvas nākamajiem 5 gadiem.
Jaunā produkta prečzīmes un reklāmas kampaņas nodaļā ir izstrādāts uzņēmuma logo, vizītkarte, lietošanas – kopšanas instrukcija, prečzīme, iepakojums un veikta reklāmas kampaņa.
Darba apjoms ir 131 lappuses; tas ietver sevī 77 attēlus, 50 tabulas, 29 literatūras avotus, 5 pielikumus, 9 formulas, darba saturu un secinājumus. |