Abstract |
Ilze Kreičmane
Anotācija
Informācijas tehnoloģiju jomā lielākoties visi jaunie produkti, kas tiek izstrādāti, pirms realizācijas jeb izplatīšanas tirgū tiek iepriekš pārbaudīti, lai gala lietotājiem piegādātu kvalitatīvu produkciju, kas strādā bez kļūdām. Lai to realizētu, tiek izmantotas testēšanas atbalsta sistēmas. Minētās sistēmas dod iespēju veikt kļūdu pieteikumus. Tālāk pieteikumus apstrādā citi lietotāji un konstatētās kļūdas mēģina novērst, lai tās vairs neatkārtotos.
Bakalaura darba mērķis ir izveidot testēšanas atbalsta sistēmu novērtēšanas un salīdzināšanas metodi. Lai to sasniegtu, darba ietvaros ir apkopota un izanalizēta teorija par testēšanas atbalsta sistēmām, izstrādāti kritēriji, lai veiktu sistēmu salīdzinoši analīzi. Savukārt pētnieciskajā daļā veikta sistēmu salīdzinošā analīze, un, balstoties uz pētnieciskajā daļā iegūtajiem rezultātiem, izdarīti secinājumi.
Bakalaura darbā ir aprakstītas testēšanas atbalstu sistēmas, to funkcijas un plašāk paskaidrots, kāpēc tās tiek izmantotas. Praktiskajā daļā ir izstrādāta metode, lai veiktu divu konkrētu testēšanas atbalstu sistēmu - “Jira” un “qTest” - analīzi, ir veikta to salīdzināšana.
Bakalaura darba apjoms: 52 lpp, 2 tabulas, 22 attēli, izmantots 18 literatūras avoti. |