Form of studies |
Professional Master |
Title of the study programm |
Transportation Engineering |
Title in original language |
“PPP piemērotākā modeļa noteikšana autoceļa E67/A7 Ķekavas apvedceļa posma izbūvei” (“Saskrūvējamās viļņotās tērauda konstrukcijas izbūve pār Ķekavas upi Ķekavā”) |
Title in English |
“Determination of the Most Appropriate PPP Construction Model of the Road E67 / A7 Kekava Bypass Section” ("Construction of Bolt-a-Plate Profiled Steel Structure over the River Kekava in Kekava") |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
A. Paeglītis |
Reviewer |
B.Jeļisejevs, LVC Satiksmes informācijas centra vadītājs |
Abstract |
Maģistra darba „Noteikt piemērotāko PPP modeļa pielietojumu valsts galvenā autoceļa E67/A7„Rīga - Bauska – Lietuvas robeža ( Grenctāle)” posma Ķekavas apvedceļš” mērķis ir noteikt piemērotāko PPP modeli rekonstrukcijas projekta veikšanai un izprast kopsakarības, kas ietekmē projekta izdevīgumu.
Darbs sastāv no divām nodaļām. Pirmajā nodaļā ir dots vispārējs autoceļu tīkla un nozares raksturojums, ir analizēts Latvijas autoceļu tīkls kā ES transporta tīkla sastāvdaļa, un izpētīti finansējuma avoti tajos. Otrajā nodaļā ir uz teorētiskās analīzes bāzes ir veikta autoceļa E67/A7„Rīga - Bauska – Lietuvas robeža ( Grenctāle)” posma Ķekavas apvedceļš” piemērotākā PPP modeļa noteikšana rekonstrukcijas projekta realizēšanai. Aprēķini balstīti uz KPMG 2009. gadā izstrādāto metodoloģiju "Publiskās un privātās partnerības finanšu un ekonomisko aprēķinu izstrādes vadlīnijas", saskaņā ar kuru FM izskata PPP projektus. Apkopotā informācija par situāciju nozarē ir balstīta uz LR likumdošanu, VAS „Latvijas Valsts ceļi” un Satiksmes ministrijas nepublicētiem materiāliem un dažādiem statistikas materiāliem.
Maģistra darbs satur 53 lappuses, 11 attēlus un 19 tabulas.
Inženierprojekts „Saskrūvējamas tērauda konstrukcijas izbūve pār Ķekavas upi, Ķekavā autoceļa E67/A7 Rīga - Bauska - Lietuvas robeža (Grenctāle) km 17.60” paredz izstrādāt tilta rekonstrukcijas projektu, izmantojot saskrūvējamu tēraudu konstrukciju.
Inženierprojekta darbs satur šādas sadaļas:
Vispārīgā daļa - 27 lapas.
Specifikācijas - 65 lapas.
Rasējumi - 8 lapas
Darba daudzumu saraksts – 8 lapas. |
Keywords |
Maģistra darba „Noteikt piemērotāko PPP modeļa pielietojumu valsts galvenā autoceļa E67/A7„Rīga - Bauska – Lietuvas robeža ( Grenctāle)” posma Ķekavas apvedceļš” |
Keywords in English |
Master's Thesis "Determination of the Most Appropriate PPP Construction Model of the Road E67/ A7" Riga - Bauska - Lithuanian border (Grenctāle) "section Kekava bypass" |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
09.06.2016 17:48:13 |