Abstract |
Bakalaura darba nosaukums ir „Dzīvnieku pārvadājamā piekabe līdz 2700 kg”.
Galvenais darba mērķis, izstrādājot iekārtu, ir izveidot maksimāli pielāgojamu piekabi dažādajām lietotāja vajadzībām, kā arī nodrošināt pēc iespējas lielāku piekabes izturību, būtiski nepaaugstinot tās cenu un svaru.
Piekabes galvenās sastāvdaļas ir jūgstienis, kas savienots ar piekabes diviem torsionu tipa tiltiem. Tilti tiek stiprināti pie individuāli izgatavota locīta profila garensijām, uz kurām, savukārt, tiek nostiprinātas finiera sienas un grīda. Rāmja konstrukcija nodrošina piekabes augsto izturību ilgtermiņā.
Piekabes jumtam tiek lietota individuāli izveidota nolaižama konstrukcija, kas atkarībā no nepieciešamības ļauj mainīt kravas telpas griestu augstumu, kā arī pieļauj to pilnīgu noņemšanu.
Informācija projekta izstrādes laikā, galvenokārt, gūta no praksē redzētiem analoģiskiem izstrādājumiem un interneta vidē izvietotās informācijas. Aprēķinos izmantotas datorsimulāciju programmas un zinātniskā literatūra.
Aprakstošā daļa rakstīta latviešu valodā, tās apjoms 86 lpp, darbā apskatāmi 46 attēli un 31 tabula.
Darba grafiskā daļa izvietota uz 6 A1 formāta lapām un 1 A0 formāta lapas. Kopskata rasējumi izvietoti uz 1 A0 un 1 A1 lapas, 3 A1 formāta lapas aizņem kopsalikumu rasējumi, savukārt pa vienai A1 lapai aizņem detaļu rasējumi un izgatavošanas tehnoloģija vienai detaļai.
Tiek secināts, ka iespējams izgatavot izturīgas konstrukcijas, lietotājam ērtu un viegli pielāgojamu piekabes konstrukciju par konkurētspējīgām izmaksām. |