Abstract |
Bakalaura darba nosaukums ir „Slēgtas virsbūves piekabe vieglo automobiļu transportēšanai”.
Darba mērķis ir izstrādāt O2 kategorijas slēgtas virsbūves piekabi automobiļu transportēšanai, ko iespējams piedāvāt patērētājiem par zemāku cenu, nekā konkurējošo ražotāju piekabes, bet tajā pašā laikā nodrošinot līdzīgus piekabes tehniskos parametrus.
Paredzēts veidot piekabi vieglo automobiļu transportēšanai ar monolītu stikla šķiedras virsbūvi, ko iespējams pacelt ar gāzes amortizatoru palīdzību. Piekabes rāmis veidots no U-veida un L-veida šķērsgriezuma metinātiem tērauda profiliem, nodrošinot pietiekošus iekšējos gabarītus. Tiek projektēta vienkārša, bet praktiska konstrukcija, kas nodrošina salīdzinoši zemu pašizmaksu, līdz ar to piekabes pārdošanas cenu iespējams piedāvāt zemāku, nekā tirgū esošajām slēgtas virsbūves piekabēm. Veikti konstrukcijas inženiertehniskie aprēķini, kas nepieciešami piekabes projektēšanai, kā arī ekonomiskie aprēķini, lai noteiktu piekabes ekonomisko efektivitāti.
Galvenie projekta izstrādei nepieciešamās informācijas veidi - mašīnbūves, materiālu pretestības tehniskā literatūra, piekabes reglamentējošie normatīvi un likumi, speciālistu konsultācijas. Kā arī, tika pielietotas un papildinātas studiju procesā apgūtās zināšanas.
Darba aprakstošās daļas apjoms ir 91 lpp., tajā ietilpst 21 tabula un 52 attēli.
Darbs ir sarakstīts latviešu valodā.
Darba grafiskā daļa ietver:
Kopskata rasējumu uz 1 A0 formāta lapas
Kopsalikuma rasējumus uz 2,5 A1 un 1 A4 formāta lapām
Detaļu darba rasējumus uz 1 A1 un 1 A4 formāta lapām
Detaļas izgatavošanas tehnoloģiju uz 1 A1 formāta lapas
Elektrisko shēmu uz 1 A3 formāta lapas |