Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Engineering Technology , Mechanics and Mechanical Engineering |
Title in original language |
Automobiļa apakšsistēmu elementu projektēšana 3D vidē |
Title in English |
Designing of car subsystems elements in a 3D environment |
Department |
Faculty Of Civil And Mehanical Engineering |
Scientific advisor |
Aleksandrs Januševskis |
Reviewer |
Māris Eiduks |
Abstract |
Darbs ir izstrādāts kā noslēguma darbs bakalaura akadēmiskajām studijām RTU Mašīnbūves, transporta un aeronautikas fakultātē.
Darbs veltīts automašīnu apakšsistēmu elementu projektēšanai 3D vidē. Galvenais diskusiju temats ir auto bremzēšanas sistēma un tās projektēšana un aprēķins. Teorētiskajā daļā apskatītas dažāda veida bremzēšanas sistēmas un to komponentes, kā arī to loma bremzēšanas procesā un to darbības principi. Tajā arī ir izskaidrotas dažādu modeļu bremžu sistēmas komponentu priekšrocības un trūkumi. Praktiskā daļa sastāv no 3D modeļu projektēšanas un analīzes, rezultātu, kuri iegūti simulējot un analizējot dažādus konstruktīvos risinājumus, salīdzinājuma. Ir atrasta optimāla bremžu sistēmas konstrukcija, kas nodrošina maksimālu veiktspēju, vienlaikus saglabājot mazu masu. Šajā bakalaura darbā kā galvenā bremžu sistēmas sastāvdaļa tiek apskatīts bremžu rotors / disks. Nobeigumā tiek apspriestas priekšrocības izstrādātai konstrukcijai un materiālam, ko izmanto bremžu rotoru ražošanai, kā arī bremžu sistēmas sastāvdaļu attīstības nozīmīgums.
Bakalaura darba autors ir Aakash Chandra Kumar. Darbs sastāv no ievada, teorētiskā apraksta par bremžu sistēmu sastāvdaļām kopā ar to lomu un darbības principiem, praktiskās daļas, secinājumiem un izmantoto literatūras avotu saraksta.
Darba apjoms: 104 lappušu teksta, 110 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi un 35 izmantotās literatūras avoti |
Keywords |
Automobiļa apakšsistēmu elementu projektēšana 3D vidē |
Keywords in English |
designing of car subsystems elements in a 3d environment |
Language |
lv |
Year |
2016 |
Date and time of uploading |
01.06.2016 11:57:33 |