Abstract |
Bakalaura darba “Klientu piesaiste un noturēšana apdrošināšanas nozarē” autore ir Svetlana Cinīte.
Bakalaura darbs pamatā ir strukturēts divās galvenajās daļās – Analītiskajā daļā un empīriskajā daļā. Analītiskās daļas ietvaros autore veic teorētisko avotu analīzi, apskatot tādus jautājumus kā mārketinga stratēģijas, mārketings apdrošināšanas nozarē, pakalpojumu mārketings un ilgtermiņa mārketings. Tāpat, analītiskās daļās ietvaros, autore sniedz apdrošināšanas nozares raksturojumu Latvijā. Empīriskās daļās ietvaros autore veic apdrošināšanas uzņēmuma SVID analīzi, izvērtē uzņēmuma konkurētspēju izmantojot M. Portera piecu konkurences spēku matricu, izvērtē konkurētspējas priekšrocības, izmantojot VRIO matricu, kā arī identificē uzņēmuma šī brīža pozīcijas tirgū. Šīs nodaļas ietvaros autore arī veic anketēšanu un izstrādā mārketinga aktivitātes, apdrošināšanas uzņēmuma jaunu klientu piesaistei un attiecību uzturēšanai ar esošajiem klientiem.
Autore secina, ka, lai arī apdrošināšanas uzņēmums šobrīd ir stabils un tam ir pietiekama lojālo klientu bāze, apdrošināšanas uzņēmumam nepieciešams nepārtraukti strādāt, lai veidotu aizvien jaunas, uzticības pilnas, ilgtermiņa attiecības ar saviem klientiem.
Bakalaura darbs satur: 12 tabulas, 27 attēlus, 74 lapaspuses un 42 literatūras avotus. |