Abstract |
Degvielas tirdzniecība ir viena no ienesīgākajām tirdzniecības nozarēm. Degvielas mazumtirgotāju skaits pieaug ar katru gadu, līdz ar to aktuāli ir tas, kas tiek piedāvāts kā blakusprodukts. Degvielas uzpildes stacijas ir nepārtraukti jāpilnveido, lai tās ir klientiem pievilcīgas, kas ļauj katram uzņēmumam darboties ar peļņu.
Galvenais diplomprojekta mērķis ir piedāvāt dažādus variantus degvielas uzpildes staciju pilnveidei, pēc iespējas samazinot izdevumus, kas var rasties to izpildē un ieviešanas gaitā.
Diplomprojekts sastāv no trīs daļām: analītiskās daļas, aprēķinu daļas un tehnoloģiskās daļas, ievada, secinājumiem un priekšlikumiem. Diplomprojektā apskatīts uzņēmums „Statoil Fuel & Retail Latvia”. Analītiskajā daļā analizēta uzņēmuma darbība, finanšu rādītāji, veikta konkurentu un SVID analīze, apskatīta degvielas uzpildes staciju veikalu darbība. Pamatojoties uz veiktajiem pētījumiem saskatītas problēmas. Aprēķinu daļā ir sniegti degvielas uzpildes stacijas veikalu pilnveidošanas risinājumi, kuri pamatoti ar ekonomisko rezultātu. Tehnoloģiskajā daļā tiek strukturēti projekta īstenošanas posmi, noteikts projekta iespējamais ilgums.
Darba apjoms ir 86 lpp, kurā ir 22tabulas, 25attēli, 2pielikumi, 35bibliogrāfijas avoti.
Diplomprojekta galvenie rezultāti: pilnveidojot degvielas uzpildes stacijas veikalus ar diplomprojektā apskatītajiem piemēriem tiks iegūts tas, ka paaugstināsies pieprasījums, tiks ietaupīti degvielas uzpildes stacijas līdzekļi, kas ļaus palielināties peļņai, kā arī tiks radīti jauni mārketinga triki jaunu klientu piesastei. |