Abstract |
Zinātniskā darba tēma ir „Dukascopy Europe paplašināšanas stratēģija Polijas tirgū”. Tākā līdz šim Dukascopy Europe operē Polijas tirgū bez konkrētas stratēģijas, darba mērķis ir izveidot uzņēmuma paplašināšanās stratēģiju. Lai izstrādātu uzņēmuma biznesa profilam atbilstošu stratēģiju, tiek veikta uzņēmuma ārējās un iekšējās vides analīze, izmantojot atbilstošās teorijas, kā arī salīdzināti kompānijas produkti ar tās konkurentu piedāvātajiem produktiem. Tiek izskatītas visas iespējas nākotnes stratēģijai un, balstoties uz analīzes gaitā gūtajiem skaistliskajiem rezultātiem un citiem parametriem, tiek izvēlēta Dukascopy Europe IBS vispiemērotākā. Zinātniskais darbs atspoguļo detalizētu stratēgijas ieviešanas plānu.
Zinātniski pētnieciskā darba galvenie literatūras avoti ir mārketinga un stratēģiju mācību priekšmetos izmantotās mācību grāmatas. Analīzes daļā tiek izmantoti tādi literatūras avoti kā tiešsaistes un nozaru žurnāli, statistikas datubāzes, regulatoru un kompaniju oficiālās mājaslapas, likumi, ka arī kompānijas iekšējā datubāze. Informācija par rezultātiem, ko izmanto aprēķiniem, balstīta uz uzņēmuma iekšējo informāciju.
Atsauču saraksts sastāv no 72 literatūras avotiem (trīs grāmatām, 13 rakstiem, 7 datu failiem, 3 tiesību aktiem un 46 citiem avotiem pieejamiem tiešsaistē). Darbā ir 15 tabulas, 10 attēli un viens pielikums. Zinātniski pētnieciskais darbs izstrādāts angļu valodā. |