Abstract |
Inese Aļhimoviča Klasikas transformācija [Bakalaura darbs], Rīgas tehniskā universitāte, DTI, DMTK, Rīga – 2015- 134 lpp.
Darba ietvaros izstrādāts uzņēmuma ”InesA” projekts. Uzņēmums ražos sieviešu un vīriešu modernizētus klasiska stila apģērbus nelielās sērijās, kā arī izpildīs individuālus klientu pasūtījumus.
Bakalaura darba pirmajā nodaļā formulēta projekta ideja.
Lai uzzinātu vai ražojamai produkcijai būs pieprasījums, otrajā nodaļā veikta tirgus izpēte, kurā noskaidroti potenciālo klientu apģērba iegādes paradumi. Apjautāti 63 dažāda vecuma un nodarbošanās respondenti, noteikta uzņēmuma mērķauditorija. Papildus veikta konkurējošo uzņēmumu piedāvājumu un reklāmas analīze Latvijas tirgū.
Darba ietvaros izstrādāta 5 sieviešu un 1 vīrieša apģērba kolekcija „VANTS” 2015.gada pavasara sezonai, atbilstoši modes tendencēm un iedvesmas avotam – Vanšu tiltam. Kolekcijas mērķis - apvienot klasisko stilu ar tam neraksturīgu dekoru. Kolekcijas izstrādes process aprakstīts darba trešajā nodaļā.
Ceturtajā nodaļā noteikta izvēlēto materiālu atbilstība izgatavojamajam sortimentam, veicot audumu kvalitātes pārbaudes.
Darba piektajā nodaļā veikta konstruktīvā projektēšana, kuras ietvaros izstrādātas kolekcijas tērpu modeļkonstrukcijas automatizētajā projektēšanas sistēmā GRAFIS, izgatavoti lekāli un to lielumošana.
Sestajā, tehnoloģisko procesu projektēšanas nodaļā, noteikti tehnoloģiskās apstrādes parametri, sastādīta pamatmodeļa tehnoloģiskās apstrādes secība, veikta tā izgatavošanas darba laika normēšana un darba dalīšana starp tiešā darba veicējiem.
Ražošanas procesa organizēšana aprakstīta septītajā nodaļā, kur noskaidrotas darbnīcas ierīkošanai nepieciešamās platības, piemeklēta atbilstoša telpa, veikta tās sadalīšana pa struktūrvienībām un, atbilstoši ražojamam sortimentam, izvēlētas tehnoloģiskās iekārtas.
Uzņēmuma darbības efektivitātes noteikšanai, astotajā nodaļā veikta uzņēmuma darbības finansiāla analīze.
Devītajā nodaļā, uzņēmuma atpazīstamības veicināšanai izstrādāta prečzīme, kuru plānots izvietot uz ražoto preču marķējumiem, interneta mājaslapā, iepakojumiem, vizītkartēm, u.c.
Bakalaura darba secinājumi apkopoti darba noslēgumā.
Darbs uzrakstīts latviešu valodā un tā apjoms pamatsadaļās 133 lpp, iekļaujot 97 attēlus, 31 tabulas un 33 informācijas avotus. Darbam pievienoti 3 pielikumus. |