Abstract |
Krista Kampāne, SIA „KampaNelle”, Rīgas Tehniskā universitāte, DTI, DMTK, Rīga – 2015. – 130 lpp.
Bakalaura darba tēma ir arhitektūras un modes mijiedarbība. Darba mērķis - izstrādāt uzņēmuma „KampaNelle” projektu „Motacilla alba”.
Lai gūtu sapratni par esošā tirgus tendencēm, konkurenci, cenām un mērķauditorijas attieksmi pret līdzīgiem produktiem, bakalaura darba sākumā veikta tirgus izpēte.
Kompozīcijas nodaļā, atbilstoši prognozētajām modes tendencēm, izstrādāta un prezentēta ekskluzīva sieviešu pavasara/vasaras sešu tērpu kolekcija, kas darbā atainota gan skiču, gan fotogrāfiju veidā. Iedvesmas avoti ir divi: Latvijas nacionālais putns - baltā cielava (latīņu val. Motacilla alba), un modernā arhitektūra, konkrēti, RTU jaunā Dizaina centra ēka.
Izvēlēto materiālu kvalitātes pārbaudes apskatāmas materiālu izvēles pamatojuma nodaļā.
Konstruktīvās projektēšanas nodaļā veikta konstruktīvā modelēšana automatizētajā projektēšanas sistēmā GRAFIS, kas ietver modeļkonstrukciju, lekālu izveidi un lielummainīšanu, kā arī lekālu izvietojuma izgatavošanu.
Tehnoloģisko procesu projektēšanas nodaļā noteikti tērpu izgatavošanas tehnoloģiskie parametri, izstrādāta modeļa tehnoloģiskās apstrādes secība un noteiktas izgatavošanas laika normas un veikta tehnoloģisko iekārtu izvēle.
Ņemot vērā uzņēmuma darbības veidu un specifiku, darbnīcas projektēšanas nodaļā, izvēlētas atbilstošas telpas un izveidots plānojums.
Ražošanas plānošanas nodaļā veikta ražošanas un finansiālā analīze.
Izstrādāts uzņēmuma logo, kas veicinās uzņēmuma atpazīstamību. Logo tiks izvietots uz vizītkartēm, izstrādājumu marķējumiem, iepakojuma un interneta mājas lapā.
Darbu noslēdz secinājumi.
Darba kopapjoma izklāstu ilustrē 83 attēli, dati apkopoti 51 tabulā. Darbu papildina 2 pielikumi un 22 literatūras avoti. |