Abstract |
Maģistra darba apjoms ir 112 lpp. Darbā iekļautas 4 formulas, 19 attēli, 34 tabulas. Maģistra darba izstrādāšanai izmantots 48 informācijas avots.
Darbs strukturēts trijās daļās:
Pirmajā daļā aprakstīta tūrisma vide Latvijā un analizēt primārie un sekundārie tūrisma resursi, novērtēti tūrisma vides ietilpības rādītāji un apskatītas ar tūrisma attīstību saistītās problēmas, kā arī analizēta tūrisma ietekme uz valsts ekonomiskajiem rādītājiem.
Otrajā daļā tiek aplūkots tūrisma attīstības modelis Latvijā 2010.-2015. gadam, kurā tiek izveidoti Latvijas tūrisma produkta galvenie kritēriji, kā arī aplūkots mūsdienīga tūrista tēls un tūrisma attīstības tendences. Šajā daļā tiek analizēta arī Latvijas tūrisma SVID analīze un noteikti prioritārie tūrisma mērķu tirgi. Galvenā šīs nodaļas daļa ir izstrādātās novitātes: tūrisma nozares klasifikācija un konkurētspējīgā tūrisma uzņēmumu modeļa izstrāde.
Trešajā daļā tiek aplūkots uzņēmums, kurš darbojas pēc jaunā izstrādātā konkurētspējīgā modeļa un šī daļa apakšnodaļas ir: uzņēmuma apraksts, modeļa pielietojums uzņēmuma darbībā, mārketinga plāns un finanšu informācija, kura pamato konkurētspējīgā modeļa lietderīgumu. |