Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Total Quality Management |
Title in original language |
"SIA "Lērums" klientu apmierinātības paaugstināšana" |
Title in English |
"Increase of Customer Satisfaction in the "Lērums" Ltd" |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
Mg.oec., Jānis Vanags |
Reviewer |
Dr.sc.ing., Jānis Mazais |
Abstract |
Lēruma A. SIA „Lērums” klientu apmierinātības paaugstināšana : Bakalaura darbs / A. Lēruma, J. Vanags. – Rīga : RTU IEVF RKI Kvalitātes tehnoloģiju katedra, bakalaura profesionālo studiju programma, „Visaptverošā kvalitātes vadība”, 2015. – 77 lpp.
Bakalaura darbs rakstīts latviešu valodā, to veido ievads, trīs daļas, secinājumi un priekšlikumi. Darba apjoms ir 77 lpp., tajā iekļauti 6 attēli, 10 tabulas, 3 formulas. Izmantotās literatūras un avotu sarakstā ietverti: 44 avoti latviešu valodā, 2 angļu valodā. Darbam pievienots 1 pielikums.
Darba mērķis ir, izvērtējot SIA Lērums darbības datus un klientu novērtējumu, izveidot darbības plānu, kas uzlabotu klientu apmierinātību, vienlaicīgi uzlabojot pakalpojuma kvalitāti.
Pirmajā darba daļā autore apkopojusi teorētisko materiālu par anketēšanu, padziļinātajām intervijām, pakalpojumu procesu plūsmas karti jeb plānu un benčmārkingu atbilstoša darba izveidei.
Otrajā darba daļā autore veikusi kompaktu SIA „Lērums” aprakstu, izveidojusi pakalpojumu procesa plūsmas plānu, veikusi anketēšanu, padziļinātās intervijas un apkopojusi rezultātus, veikusi benčmārkinga aktivitātes un apkopojusi apskatāmo nomas uzņēmumu piedāvājuma atšķirības.
Trešajā darba daļā autore secina un sniedz pamatotus priekšlikumus attiecībā uz otrajā daļā minētajām darbībām.
Nozīmīgākie secinājumi un priekšlikumi ir, ka liela daļa klientu neapmierinātības cēloņu ir risināmi īsā laika posmā, bet tikai neliela daļa ir risināma ilgtermiņā. SIA „Lērums” darbība ir uzlabojama gan apkalpošanas ātruma, gan piedāvātā pakalpojuma ziņā, gan mārketinga u.c. jomās. |
Keywords |
SIA "Lērums", Benčmārkings, Pakalpojumu procesa plūsmas plāns, Padziļinātās intervijas, Anketēšana, Klientu apmierinātības paaugstināšana, Auto noma, Moto noma |
Keywords in English |
"Lērums" Ltd, Benchmarking, Process of service flow map, Deep interviews, Questionnaire, Increase of customer satisfaction, Car rent, Moto rent. |
Language |
lv |
Year |
2015 |
Date and time of uploading |
28.05.2015 12:00:03 |