Abstract |
Attīstoties uzņēmējiem un to piederošajām saimniecībām, ir svarīgi, lai tās tiktu nodrošinātas ar visām nepieciešamajām tehnikas iekārtām. Šobrīd Latvijā ir daudz un dažādu tehnikas iekārtu tirgotāju, kuri piedāvā pasaulē zināmas un ne tik zināmus ražotāju zīmolus. Jāņem vērā fakts, ka ne visi ražotāji spēj nodrošināt augstu kvalitāti un pilnībā funkcionējošu iekārtu ar jaunākajām tehnoloģijām. Bet jeb kuram tirgotājam arī ir svarīgi, lai to piedāvājums būtu arī tas pieprasītākais. Šajā gadījumā tiek pētīts Latvijā plaši pazīstama lauksaimniecības tehnikas iekārtu tirgotājs, uzņēmums SIA „Amazone”.
Šī projektā galvenā tēma ir „Tirdzniecības uzņēmuma attīstības projekts”, kas sniedz arī ieskatu par uzņēmuma darbību gan vēstures aspektos, gan šobrīd esošajos. Tiek novērtēts uzņēmuma finansiālā puse, kas saistīta ar naudas līdzekļu apgrozījumu un galveno rādītāju izmaiņām.
Tiek veikts plašāks ieskats tirgus izpētē, kas saistīts ar konkurentu darbības novērtējumu pēc pēdējiem ES fondu izsludinātajiem iepirkumiem, kā arī paša uzņēmuma rezultātu analizēšana. Klientu piesaistei tiek novērtēti kādi mārketinga pasākumi attiecīgi uzņēmums izmanto.
Sākotnējo problēmu noteikšanai tiek veikta iekšējās un ārējas vides analīze, kur tiek uzskaitītas uzņēmuma stiprās un vājās puses, kā arī iespējas un draudi. Rezultātā tiek izvirzītas iespējamās problēmas un to iespējamie risinājumi.
Projekts sastāv no trīs galvenajām nodaļām, kas ir - analītiskā daļa, aprēķinu daļa un tehnoloģiskā daļa. Darbs ir izstrādāts V.Jurēnoka un I.Eriņas vadībā, kā arī pamatojoties uz Rīgas Tehniskā universitātes Inženierekonomikas un vadības fakultātes, Uzņēmējdarbības inženierijas un vadības institūta, Inovāciju un uzņēmējdarbības vadības katedras izstrādātajām 2015.gada normatīvām.
Kopumā darbs ir izveidots uz 66 lapām, kurā ir ievietoti 36 grafiskie attēli un 17 tabulas. |