Abstract |
Šā darba ietvaros tika izpētīta 3DS Max programmatūra. Tika detalizēti izpētītas tās priekšrocības un mīnusi, apskatīti galvenie kontroles elementi un galvenie animācijas veidošanas principi. Šī datormodelēšanas programma ieņem vienu no vadošajām vietām pasaules tirgū un ir pielietota daudzās nozarēs.
3DS Max Ir profesionāla programmatūra, tāpēc tika apskatīts tikai neliels komponentu kopums, kas ir vajadzīgs, lai iesācējs vārētu strādāt ar 3D grafiku.
Ātrākai animācijas renderēšanai tika izmantota papildus programma VRay, kurai ir virkne interesantu, inovatīvo, tehnoloģisko risinājumu, kas sniedz papildus priekšrocības kvalitatīvai un ātrai attēla aprēķināšanai.
Teorētiskajā daļā tika apskatīti 3D modelēšanas veidi un tika apskatītas un salīdzinātas 3D modelēšanas vides, tādas kā, 3DS Max, Blender 2. 50, Cinema 4D un Autodesk Maya.
Praktiskajā daļā izmantojot 3DS Max programmatūru, tika izstrādāts reklāmas klips, tas ietver sevī īsas animācijas filmas izveidi.
Bakalaura darbs sastāv no 56 lapām, satur 40 attēlus. Darba izstrādei tika izmantoti 13 literatūras avoti. |