Abstract |
Darba mērķis ir izstrādāt divas vizuāli identiskas tīmekļa vietnes, vienai no tām realizējot optimizācijas procesu, lai uzlabotu tās reitingu, izmantojot tiešsaistes rīku http://woorank.com, pieejamību meklētājsistēmu meklēšanas rezultātos un palielinātu apmeklētāju plūsmu.
Darba uzdevums ir izpētīt meklētājsistēmu tīmekļa vietņu optimizācijas darbības principus un tehnoloģijas, analizēt un novērtēt tīmekļa vietņu optimizāciju pēc kritērijiem, izstrādāt divas tīmekļa vietnes ar SEO un bez SEO, novērtēt rezultātus abos gadījumos, izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Darba risinājums ir veikts, abām tīmekļa vietnēm pieslēdzot Google Analytics informācijas apkopošanu, apstrādājot vienas tīmekļa vietnes parametrus ar teksta redaktoru, balstoties uz iepriekš noteiktiem, meklētājsistēmām svarīgiem, vērtēšanas kritērijiem, un salīdzinot reitinga un apmeklētāju plūsmas izmaiņas optimizētajā un neoptimizētajā variantā.
Darba rezultāti uzrāda optimizētās tīmekļa vietnes reitinga uzlabošanos, pozīcijas paaugstināšanos meklētājsistēmu meklēšanas rezultātos., kā arī apmeklētāju plūsmas palielināšanos, salīdzinājumā ar neoptimizēto tīmekļa vietni. Iegūtie rezultāti liecina par darba mērķa panākšanu un SEO efektivitāti.
Darba apjoms 62 lpp., 9 tabulas, 31 attēls. |