Abstract |
Bakalaura darbs ar projekta daļu Klientresursu vadības sistēmas izmantošana biznesa procesu projektēšanai, automatizēšanai un optimizēšanai kravu ekspedīcijas uzņēmumā ir izstrādāts ar mērķi aprakstīt klientresursu vadības sistēmas izmantošanas iespējas loģistikas kompānijā un noskaidrot ieguvumus, salīdzinot biznesa procesu izpildīšanu pirms un pēc CRM sistēmas ieviešanas.
Darba pirmajā daļā tiek analizēta kravu pārvadājumu nozāre mūsdienas Latvijā, noskaidrota komercpārvadājumu nozīme kravu pārvadājumos Latvijā un aprakstīti ekspeditora, ka pārvadājuma organizatora, pamatuzdevumi, pienākumi un atbildība.
Darba otrajā daļā tiek aprakstīta Latvijas ekspedīcijas uzņēmuma darbība, organizatoriskā struktūra un darbinieku pienākumi. Tiek izpētīti kompānijas biznesa procesi, kas ir vērsti uz klientu apkalpošanu un pakalpojumu sniegšanu, un noskaidroti faktori, kas apgrūtina ekspeditora darbu un biznesa procesu izpildīšanu.
Darba noslēguma daļā tiek aprakstīts CRM sistēmas risīnājums, kas tika ievests uzņēmumā. Pētītas prasības sistēmas pielāgošanai darba procesiem ekspedīcijas uzņēmumā, ka arī projektēšanas un automatizēšanas rezultāti. Biznesa procesu optimizēšana, kā galvenais ieguvums, tiek analizēta, izmantojot komparatīvo metodi.
Darbs ir interesants uznēmumu vadītājiem, kas grib uzkrāt un analizēt informāciju par sadarbību ar klientiem, analizēt atbildīgo darbinieku procesa izpildīšanas gaitu un paaugstināt klientu apkalpošanas efektivitāti.
Darbs sastāv no 62 lapām, 28 attēliem, 8 tabulām, 7 formulām, 13 literatūras avotiem, 8 pielikumiem un 3 rasējumiem. |