Abstract |
Darba mērķis ir izpētīt un parādīt, ka mūsdienās, lai uzņēmums efektīvi pildītu savas funkcijas, tam nepieciešami dažādi informācijas tehnoloģiju risinājumi, viens no tiem ir sadarbības portāls. Izpētot biznesa sadarbības portālu iekļauto virkni ar risinājumiem, kuri ir savstarpēji saistīti, to var sadalīt sekojošās grupās kā, piemēram: uzdevumu plānošana, projektu vadība, kontaktu grāmata, laika uzskaite, tikšanās plānošana, diskusijas, e-pasts un kalendārs. Tādējādi, izpētot un salīdzinot sadarbības portālus pēc izvirzītajiem kritērijiem, tika izstrādāts secinājums par labākajiem sadarbības portālu risinājumiem.
Rezultātā, tika konstatēts, ka, ja uzņēmums savam nolūkam izvelēsies tieši sev piemērotu sadarbības portālu, tad uzņēmums un darbinieki varēs efektīvāk strādāt, ātrāk komunicēt ar klientiem un savā starpā, kā arī ātri un ērti apmainīties ar failiem un datiem.
Darbā arī tika izpētīta sadarbības portālu attīstība, sakot no 1973. gada un to izmaiņas pielāgojoties jaunajām tehnoloģijām un vajadzībām, kā arī to arhitektūras izpēte un izstrādāšanas iespējas.
Darba apjoms - 82 lpp., 2 tabulas un 81 attēls. |