Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Bachelor
Title of the study programm Information Technology
Title in original language 3D animācijas izstrādes etapu padziļināta analīze
Title in English Analysis of 3D Animation Production Pipeline
Author Oskars Podziņš
Department 12100 Institute of Information Technology
Scientific advisor Mg. sc. ing. Mārtiņš Frīdenbergs
Reviewer Mg. sc. ing. Renārs Jansons
Abstract Autora darba mērķis ir izveidot konkurētspējīgu 3D animāciju, pielietojot un papildinot teorētiskās zināšanas. Darba uzdevumi bija iegūt nepieciešamās zināšanas par animācijas izstrādes etapiem izveidot 3D modeļus. Pievienot 3D modeļiem materiālus, kontrolskeletus un patstāvīgi izveidotu scenāriju, kas nosaka animācijas modeļu gaitu. Pielietojot pasaules līmeņa 3D animācijas aplikāciju Autodesk Maya, iegūt animāciju gatavā video formātā, detalizēti aprakstot un analizējot visus etapus. Autors izpildīja visus sākumā norādītos darba uzdevumus ar lielu interesi, lai rezultātā izveidotu konkurētspējīgu 3D animāciju, ko apstiprina iegūtā prakses vieta labi pazīstamā Los Anģelosas filmu studijā Filmworks/Fx, Inc. 3D animāciju izveide ir datoru un finansiālo resursu prasoša industrija. Tādēļ lielai daļai pasaules iedzīvotāju ir ārkārtīgi grūti uzsākt jebkāda veida darbību šajā industrijā. Darba izpilde autoram prasīja ilgu laiku sakarā ar lielo zināšanu un pieredzes ieguves apjomu kas bija nepārtraukti jāpapildina, bet kopumā autors ir apmierināts ar iegūto rezultātu. Neskatoties uz zināšanu trūkumu darba sākumā šis ir izrādījies aizraujošs darbs. Pateicoties šim darbam autors ir apņēmies saistīt savu nākotni ar šo industriju. Darba apjoms 68 lpp., 33 attēli un 5 pielikumi.
Keywords Animācija, Autodesk Maya, 3D, Audi RS6, Modelēšana, Teksturēšana, Renderēšana, Montāža
Keywords in English Animation, Autodesk Maya, 3D, Audi RS6, Moddeling, Texturing, Rendering, Video Montage
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 03.06.2014 16:15:20