Abstract |
Bakalaura darbs izstrādāts par triecienslāpētājiem - kā vienu no līdzekļiem satiksmes dalībnieku drošības un transportbūvju elementu aizsardzības paaugstināšanai.
Darba saturā pētīti un salīdzināti triecienslāpētāju konstruktīvie risinājumi, to izmantošanas iespējas, apzinātas triecienpārbaudes un testēšanas metodes, atspoguļots esošu triecienslāpētāju montāžas process un to atrašanās vietas. Apkopojot un izanalizējot iegūto informāciju, rezultātā izstrādāta darba programma triecienslāpētāju uzstādīšanai.
Inženierprojekta tēma ir Autoceļa P4 Rīga - Ērgļi rekonstrukcija km 84, 840 90,800. Būvprojekts izstrādāts atbilstoši Latvijas Valsts standartiem un normatīvajiem aktiem, izmantojot zināšanas, kas iegūtas studiju laikā Rīgas Tehniskajā Universitātē.
Būvprojekts paredz esošās ceļa trases taisnošanu, braucamās daļas paplašināšanu, esošās grants segas konstrukcijas nomaiņu uz asfaltbetona segu, ūdens novades sistēmas izveidi, apgaismojuma sistēmas rekonstrukciju, gājēju ietves un autobusu pieturvietu platformu izbūvi, satiksmes organizācijas aprīkojuma uzstādīšanu un autoceļam piegulošās teritorijas sakārtošanu.
Darbā: 142 lpp. teksts, 74 attēli, 37 tabulas, 29 rasējumu lapas un 39 informācijas avoti. |