Abstract |
Diplomprojekts izstrādāts studiju programmā uzņēmējdarbība un vadība.
Diplomprojekta tēma ir „Līzinga sabiedrības klientu apkalpošanas pilnveidošanas projekts”.
Diplomprojekts izstrādāts latviešu valodā. Diplomprojekta kopējais apjoms 79 lapas.
Darbā ir ievietotas 18 tabulas, 44 attēli, 6 formulas un 3 pielikumi. Darba izstrādāšanai izmantoti 24 literatūras avoti.
Darbs sastāv no piecām daļām: analītiskās daļas, projekta aprēķinu daļas, tehnoloģiskās daļas, darba un dabas aizsardzības daļas un grafiskās daļas.
Analītiskajā daļā ir aprakstīta vispārēja informācija par nozari un sabiedrību, veikta sabiedrības finanšu rādītāju un SVID analīze, lai novērtētu tā pašreizējo situāciju un noteiktu pilnveidošanas iespējas, kā arī apskatīta klientu apmierinātība ar sabiedrības darbību.
Projektu aprēķinu daļā ir izstrādāti trīs priekšlikumi SIA „Nordea Finance Latvia” klientu apkalpošanas pilnveidošanai - operacionālo risku pārvaldība klientu apkalpošanas procesā, informāciju sistēmu – mājas lapas pilnveidošana, līzinga pieteikuma izveide internetbankā.
Tehnoloģiskajā daļā tiek pilnveidota Nordea mājas lapas līzinga sadaļa, izmantojot mājas lapu veidošanas programmu.
Darba un dabas aizsardzības daļā tiek novērtēti un noteikti sabiedrības riski, kas ietekmē darbinieku ikdienas darbu, izstrādāts darba aizsardzības pasākumu plāns risku novēršanai.
Grafiskajā daļā tiek atspoguļoti visi grafiskie attēli, kas tika izmantoti diplomprojekta izstrādē. |