Graduate papers
  
Description of the graduate paper
Form of studies Professional Bachelor
Title of the study programm Entrepreneurship and Management
Title in original language Telekomunikāciju uzņēmuma mārketinga pilnveidošana klientu piesaistē
Title in English Improvement of Marketing Activity Within Customer Acquisition in the Telecommunication Company
Author Svetlana Orlova
Department 22100 Institute of Production and Entrepreneurship
Scientific advisor I.Andersone
Reviewer Dr.oec., asoc. prof. Z.Sundukova
Abstract Diplomprojekta tēma ir Telekomunikāciju uzņēmuma mārketinga pilnveidošana klientu piesaistē. Diplomprojekts sastāv no piecām daļām analītiskās daļas, projekta aprēķinu daļas, tehnoloģiskās daļas, darba un dabas aizsardzības daļas un grafiskās daļas. Analītiskā daļa tiek izstrādāta balstoties uz teorētiskās informācijas bāzi. Teorētiskā bāze sevī iekļauj informāciju par uzņēmuma attīstības vēsturi, darbību, Triatel struktūru u.c., kura tiek papildināta ar telekomunikāciju uzņēmuma finanšu datu analīzi, laika posmā no 2001. līdz 2012. gadam. Balstoties uz iegūto informāciju tiek veikta uzņēmuma SVID analīze, kā rezultātā tiek noteiktas galvenās uzņēmuma problēmas un piedāvāti risinājumi uzņēmuma galveno problēmu novēršanai, kas sekmēs piesaistīt jaunus klientus un noturēt esošos. Projektu aprēķinu daļa tiek īstenota balstoties uz analītiskajā daļā iegūto informāciju. Projekta daļā tiek izstrādāti priekšlikumi zvanu centra neatbildēto ienākošo zvanu skaita samazinājumam. Šis priekšlikums paredz jaunu darbinieku piesaisti mārketinga kampaņas laikā divu jaunu klientu apkalpošanas operatoru pirmajā kampaņas laikā un viena otrās kampaņas laikā. Lai panāktu jaunu klientu piesaisti, tiek izstrādāts priekšlikumus, kas paredz televīzijas kanālu maiņu, kurā tiek translēta Triatel reklāma. Tiek izveidoti vairāki mediju plāni, kuri paredz reklāmu izvietošanu četros reģionālajos televīzijas kanālos, Latgales televīzija, Vidzemes TV, Vidusdaugavas televīzijā un Kurzemes televīzijā, laika posmā no februāra līdz aprīlim ieskaitot. Kā trešais priekšlikums tiek izstrādāti ierosinājumi darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanai. Motivācijas sistēmas pilnveidošana paredz izmaiņas gan materiālajā motivēšanā, piemaksu sistēmu izveide , gan nemateriālajā motivēšanā - apmācības, sanāksmes, darba vietas labiekārtošana u.c.. Tehnoloģiskās daļas ietvaros tiek izstrādāts priekšlikums čata sadaļas izveidei uzņēmuma mājas lapā. Pateicoties jaunās sadaļas ieviešanai, darbinieki spēs apkalpot lielāku esošo un potenciālo klientu skaitu, kas ļaus piesaistīt jaunus klientus. Darba un dabas aizsardzības daļa tiek īstenota balstoties uz darba risku novērtējumu uzņēmumā. Šīs daļas ietveros tiek izstrādāts preventīvo pasākumu plāns. Darba apjoms ir 74 lapas, kuru saturā ir iekļautas 30 tabulas, 25 attēli un 7 formulas.
Keywords Mārketings, klientu piesaiste
Keywords in English Marketing, customer Acquisition
Language lv
Year 2014
Date and time of uploading 30.05.2014 10:26:54