Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Mārketinga pakalpojumu uzņēmuma darbības uzlabošana |
Title in English |
Improvement of Business Performance of the Marketing Service Company |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
R.Greitāne |
Reviewer |
Dr.oec., asoc.prof. L.Vasiļjeva |
Abstract |
Diplomprojekta autors: Edvīns Paničuks.
Diplomprojekta zinātniskais vadītājs: Dr. oec. Rita Greitāne
Diplomprojekta temats: Reklāmas pakalpojumu uzņēmuma darbības uzlabošana.
Diplomprojekta apjoms: darbs sastāv no 5 daļām: analītiskajā daļā tika veikta uzņēmuma darbības analīze, analizētas uzņēmuma stipras un vājas puses, iespējas un draudi, veikta uzņēmuma finanšu analīze, veikta uzņēmuma darbinieku aptauja, to motivācijas līmeņa noteikšanai un salīdzināšanai ar 2013. g. pētījumu, uzņēmuma problēmu identificēšana; projekta aprēķinu daļā tika izstrādātas problēmu risināšanas iespējas debitoru parādu samazināšanai, darbinieku motivācijas līmeņa palielināšanai un darbinieku rotācijas samazināšanai, un jaunu klientu piesaiste; tehnoloģiskajā daļā tika veikta 2014. gada ceturkšņu neto apgrozījuma prognoze, izmantojot Holta-Vintera eksponenciālās izlīdzināšanas modeli ar trim parametriem; darba un dabas aizsardzības daļā tika veikta ietekmējošo faktoru analīze un izstrādāts preventīvo pasākumu plāns, savukārt darba grafiskajā daļā tika apkopoti 16 attēli, kas atspoguļo galvenos aprēķinus.
Diplomprojekta mērķis ir izstrādāt praktiski realizējamus, situācijai atbilstošus priekšlikumus SIA Reklāmas Aģentūra Promoexperts darbinieku motivācijas līmeņa paaugstināšanai un darbinieku rotācijas samazināšanai, debitoru parādu samazināšanai un jaunu klientu piesaistīšanai.
Diplomprojektā izmantotie materiāli: vispārējā un speciālā ekonomiskā literatūra, Latvijas Republikas statistikas dati, Latvijas Republikas likumi, interneta resursi, uzņēmuma SIA Reklāmas Aģentūra Promoexperts gada pārskati no 2009. g. līdz 2013. g. un pētījumu rezultātā iegūtā informācija.
Bibliogrāfiskajā sarakstā iekļauti 16 izmantotie literatūras avoti.
Darba apjoms ir 78 lpp., tajā iekļauti 22 attēli, 32 tabulas, 18 formulas.
Darbam pievienoti 12 pielikumi. |
Keywords |
Reklāmas pakalpojumu uzņēmuma darbības uzlabošana |
Keywords in English |
Improvement of Business Performance of the Marketing Service Company |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
28.05.2014 23:23:01 |