Form of studies |
Bachelor |
Title of the study programm |
Entrepreneurship and Management |
Title in original language |
Reklāmas nozīme pakalpojumu nozarē |
Title in English |
Importance of Advertisement in Service Sector |
Department |
22000 Faculty of Engineering Economics and Management |
Scientific advisor |
R.Greitāne |
Reviewer |
Dr.oec., doc. K.Kozlovskis |
Abstract |
Bakalaura darbs par reklāmas nozīmi pakalpojumu nozarē kopumā un konkrēti uzņēmumā Youtube ļaus atklāt reklāmas nozīmīgumu gan no teorijas viedokļa, gan no uzņēmuma veiksmīgas darbības principiem. Pareiza un kvalitatīva reklāmas izvēle tradicionālajā un interneta reklāmas vidē palīdzēs ne tikai padarīt uzņēmumu atpazīstamu, bet arī liecinās par augstu kvalitāti un darba ētiku. Darba mērķis ir izpētīt un analizēt esošos pakalpojumu nozares uzņēmuma Youtube reklāmas pasākumus, lai izstrādātu jaunus reklāmas pasākumus klientu skaita palielināšanai. Lai īstenotu šo mērķi ir nepieciešams noteikt vispārējās reklāmas īpatnības, lai saprastu kā reklāma darbojas interneta vidē, novērot patērētāju reakciju saskaroties ar dažādiem reklāmu tipiem, kā arī noteikt optimālu reklāmu apjomu. Pētījumā izmantoti dati par cilvēku reakciju saskarē ar dažādiem reklāmu veidiem, kā arī veikts salīdzinājums, lai noteiktu visefektīvākos reklāmas veidus. Darbs sastāv no 2 daļām: analītiskās apskata daļas un pētījumu, un aprēķinu daļas. Analītiskajā apskata daļā autors apskata interneta un tradicionālos reklāmas veidus un būtību. Pētījumu un aprēķinu daļā autors novērtē Youtube piedāvātos reklāmas veidus, kā arī izvirza ieteikumus veiksmīgākam reklāmu noformējumam un informācijas apjoma daudzumam, lai katrs no pētītajiem reklāmas veidiem būtu ātri un vienkārši uztverams, kā arī nodrošinātu vislielāko cilvēku atsaucību. Darba secinājumos tiek apkopoti visi pētījuma dati un tiek izteikts vērtējums par reklāmu produktivitāti. Darba kopējais apjoms ir 55 lapas. |
Keywords |
Reklāma |
Keywords in English |
Reklāma |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
27.05.2014 16:32:33 |