Abstract |
Tā kā Latvijā ir samērā liels dienu skaits, kad temperatūra svārstās ap +/- 0 oC un ir nokrišņi gan lietus, gan sniega veidā, tad, lai ceļa segumiem, sevišķi asfaltbetonam, nodrošinātu ilgmūžību, nepieciešams veikt ne tikai ikdienas uzturēšanas darbus, bet arī preventīvus pasākumus.
Ceļa segas virsmas apstrāde ar bitumena saistvielu un sīkšķembām ir efektīvs veids, kā ceļa segu pasargāt no vides nelabvēlīgās ietekmes, reizē uzlabojot arī saķeres koeficientu un paaugstinot ilgmūžību.
Bakalaura darbā tiks aplūkota virsmas apstrādes tehnoloģija uz asfaltēta un nesaistīta seguma ceļiem. Darba uzdevums ir salīdzināt un izanalizēt virsmas apstrādes tehnoloģijas dažādiem segumu veidiem, izvērtēt tās efektivitāti.
Inženierprojekta daļā gatavots rekonstrukcijas projekts reģionālās nozīmes autoceļa P39 Alūksne-Ape posmam, kur paredzēta ceļa klātnes rekonstrukcija un pārbūve atbilstoši aprēķinātajai slodzei, nesaistītā seguma vietā ir paredzēts asfalta segums.
Darbs apjomā ir 127 teksta lpp., 27 tabulas, 47 attēli, tai skaitā 27 fotogrāfijas, izmantotā literatūra 22 vienības; grafiskā daļa: 36 rasējumi. |