Abstract |
Bakalaura darba nosaukums ir „Torkretbetona pielietošana tiltu konstrukcijām un to analīze". Bakalaura darba mērķis ir analizēt Latvijas teritorijā esošo tiltu konstrukcijās izmantoto torkretbetona stāvokli un noskaidrot, kura no metodēm ir vispiemērotākā. Darbā autors iepazinās un izpētīja vairākus uzdevumus, kas attiecās uz torkretēsanas tehnoloģiju. Tika izpētītas torkretbetona īpašības un priekšrocības, kuras tiek izmantotas torkretēsanas tehnoloģijās, apskatītas torkretbetona pielietošanas iespējas, analizētas torkretēšanas metodes, tika noskaidroti torkretbetona materiālu sastāvi un jauno materiālu pielietošana. Pētījumā tika analizēti Latvijas teritorijā esošajām tiltu konstrukcijām pielietoto torkretbetona stāvokļi un salīdzināt abas torkretēšanas metodes. Bakalaura darbs satur 12 nodaļas un 4 apakšnodaļas, 71 attēlu, 2 diagrammas, 2 tabulas, kurās tiek salīdzinātas abas metodes, 10 izmantotos literatūras avotus.
Inženierprojekta nosaukums ir „ dzelzsbetona tilta pār Pērsi rekonstrukcija". Rekonstruējamais tilts atrodas Koknesē pār Pērses upi. Esošajam tiltam ir 3 laidumi un kopējais tilta garums ir 26 m. Projektā ir izstrādāti 3 iespējamie tiltu varianti, no kuriem viens tiek izvēlēts par ģenerālvariantu. Tilts tiks demontēts un tā vietā tiks būvēts jauns vienlaiduma tilts ar spriegbetona laiduma konstrukciju. Inženierprojekts satur 15 nodaļas un 20 apakšnodaļas, 8 attēlus, 19 tabulas, 3 variantu salīdzinājuma darbu daudzuma tabulas, 1 ģenerālvarianta darbu daudzuma tabulu, 10 rasējumus, darbu izpildes kalendāro grafiku, 14 izmantotos literatūras avotus, 1 pielikumu.
Kopējais darba apjoms ir 149 lapas. |