Abstract |
Šinī darbā tiek pētīta pilotu apmācību kompānijas pielāgošanās spējas konstanti mainīgajiem tirgus apstākļiem, izmantojot trīs galvenās stratēģiju teorijas Maikla Portera piecu konkurētspējas spēku teoriju, V. Čans Kims, Renē Maborna
Zilā okeāna teoriju: kā izveidot tirgus telpu bez sāncensības un padarīt konkurenci nebūtisku, un Donalda Sulla teoriju par kompānijas pielāgošanās spējam. Darbā tiek veidots novērtēšanas matricas veida modelis, kas vadītājiem dod iespēju novērtēt izvēlētas stratēģijas piemērotību un atbilstību tirgus prasībām. Turmpakajā darba posmā tiek veikta kompānijas iekšējas un ārējās vides izpēte, kas ļauj pieņemt lēmumu, vai kompānijai virzīties jaunajā " selfponsored" tirgus segmentā. Balstoties uz darbā veikto izpēti, darbs sniedz uz teorijām balstītas rekomendācijas stratēģijas izvēlei, kā arī sniedz praktiskus ieteikumus "selfsponsored" divīzijas izveidei pamatojot to ar struktūras modeli, budžetu un plānoto izveides laiku.
Darbā tiek iekļautas 7 bildes un tabulas. Darbs ir angļu valodā. |