Abstract |
Bakalaura darba tēma ir „Satiksmes intensitātes mērīšanas metožu analīze". Inženierprojekta tēma ir „Lāčplēša ielas posma rekonstrukcija Rīgā".
Bakalaura darbā tiek analizētas pasaulē visplašāk izmantotās satiksmes intensitātes mērīšanas metodes, tiek veikts to savstarpējais salīdzinājums. Tiek analizēta gan vizuālā satiksmes uzskaites metode, gan satiksmes uzskaite ar tādām iekārtām kā indukcijas cilpas, magnētiskie sensori, video sensori, mikroviļņu radari, infrasarkanie sensori, ultraskaņas sensori, akustiskie sensori, optisko šķiedru sensori, pjezoelektriskie sensori, pneimatiskie sensori un kombinētie sensori. Bakalaura darba ietvaros tiek veikts pētījums, lai noskaidrotu, kā mainās satiksmes intensitāte Krišjāņa Valdemāra ielas posmam Rīgā. Pētījuma ietvaros tiek noskaidrots, kā satiksmes intensitāte izmainās diennakts laikā, kura ir satiksmes intensitātes maksimumstunda, kā satiksmes intensitāte sadalās pa virzieniem, kāds ir transportlīdzekļu tipu procentuālais sadalījums un kāds ir satiksmes intensitātes procentuālais sadalījums pa nedēļas dienām.
Inženierprojekta ietvaros tiek izstrādāts Lāčplēša ielas rekonstrukcijas projekts posmā no Kr. Valdemāra ielas līdz A. Čaka ielai. Inženierprojekts sastāv no izejas datiem, paskaidrojuma raksta un grafiskajiem materiāliem. Paskaidrojuma raksts sevī ietver tehnoloģiski funkcionālo, inženierrisinājumu un konstruktīvo daļu, kā arī būvniecības ekonomiku un organizēšanu.
Bakalaura darba (ar inženierprojektu) kopapjoms ir 152 lpp., 73 attēli, 30 tabulas, 2 pielikumi, 55 izmantotās literatūras avoti, grafiskajā daļā ir 10 rasējumi. |