| Abstract |
Maģistra darba nosaukums ir Pēctecības vadība kā biznesa stratēģija uzņēmumā Magnum Medical.
Galvenās tēmas ir saistītas ar uzņēmuma stratēģijas izvēli, lai nodrošinātu nepārtrauktu uzņēmuma izaugsmi.
Uzņēmuma problēma ir: esošā organizatoriskā struktūra, amatu apraksti un augstākā līmeņa vadītāju lielā slodze, kā arī otrā līmeņa vadītāju nepietiekamās spējas traucē uzņēmumam attīstīties nepieciešamajā tempā. Tā rezultātā, biznesa veiksmīga nākotne ir apdraudēta.
Maģistra darbs izpēta uzņēmumu, tā ārējo un iekšējo vidi, piedāvajot trīs dažādas stratēģijas, lai atgūtu pārdošanas pieauguma tempus. Tiek izvērtētas alternatīvo stratēģiju priekšrocības un trūkumi, un vispiemērtoākā stratēģija tiek ieteikta ieviešanai.
Šī darba rezultāts ir jauns pēctecības vadības modelis, kas ir tieši piemērots uzņēmumam konkrētajā situācijā.
Darbā izmantota literatūra no grāmatām, prezentācijām, rakstiem Internetā, atskaitēm, pētījumiem, Latvijas Republikas likumdošanas aktiem, Interneta datu bāzēm.
Darbā ir iekļautas 10 tabulas, 7 attēli un 11 pielikumi.
Maģistra darbs un ar to saistīties pielikumi ir uzrakstīti angļu valodā. |