Form of studies |
Professional Bachelor |
Title of the study programm |
Railway Transport |
Title in original language |
Palielināta garuma vilcienu caurlaišanas iespējas izpēte iecirkņos Indra-Daugavpils-Krustpils-Rīga Pasažieru-Bolderāja 2 |
Title in English |
Research of Capacity Improvement for Increased Length Trains at Indra-Daugavpils-Krustpils-Rīga Pasažieru-Bolderāja 2 Sections |
Department |
|
Scientific advisor |
Jeļena Stepanova |
Reviewer |
SIA LDZ Cargo RRC Tehniskās daļas darba aizsardzības inženiere Oļesja Ļeščova |
Abstract |
Bakalaura darbā izpētīts Daugavpils stacijas un Daugavpils kravu termināla darba tehniskais raksturojums, tranzītvilcienu apstrādes darba tehnoloģija, ceļu attīstība, pievedceļu daudzums, kā arī Daugavpils stacijas iespēja pārstrādāt garsastāvus, un tieši pieņemšanas un nosūtīšanas parkā, piedāvāts tranzīta parks. Tika izrēķināts parkam nepieciešamo ceļu skaits un uzrasēts kopā ar citiem Daugavpils stacijas parkiem. Aprēķināts laiks garsastāvu tranzītvilcienu apstrādei Daugavpils stacijā, tranzītparkā. Tika izskatīta iespēja garsastāvu caurlaišanas iespēja pa iecirkņiem Indra Daugavpils - Krustpils - Rīga Pasažieru - Zasulauks - Bolderāja 2. Piedāvāts palielināt Izmaiņas punktā Sergunta pieņemšanas un nosūtīšanas ceļu skaits. Aprēķināti stacijas intervāli vilcienu kustības grafika sastādīšanai, sastādīts vilcienu kustības grafiks, izanalizēta iespēja iezīmēt garo sastāvu vilcienus kustības grafikā. Piedāvāts vilces līdzekļu risinājums, lai nodrošinātu garsastāvu vilcienu pārvietošanu. Sastādīts jauns kustības saraksts ar garsastāvu vilcieniem. Veikta abu grafiku analīze.
Darbs sastāv no 67 lapām, 25 tabulām, 2 attēliem, 18 izmantotās literatūras un citiem informācijas avotiem, 5 rasējuma lapas, 1 pielikuma. |
Keywords |
CEĻA LIETDERĪGAIS GARUMS,TRANZĪTA VILCIENS, KRAVU VILCIENU APSTRĀDES LAIKS,GARSASTĀVU VILCIENS |
Keywords in English |
USEFUL LENGTH, THROUGH TRAIN, FREIGHT TRAIN PROCESSING TIME, LONG TRAIN |
Language |
lv |
Year |
2014 |
Date and time of uploading |
21.01.2014 11:53:28 |